Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Sunday 19 October 2008

SAMBUTAN HARI RAYA AIDIL FITRI PNC 2008

Saya difahamkan satu Majlis Sambutan Hari Raya Aidil Fitri PNC 2008 akan diadakan pada hari Selasa 21 / 10 / 2008 jam 12.30 tghari. Nasib baik buat pukul 12.30 tghari , sbb kalau pukul 2 ptg ke atas saya tak dapat joint sebab ada kelas belajar kat UKM.
Alhamdulillah , bagusnya program seperti ini . Tetapi , majlis ini melibatkan staff PNC sahaja . Pelajar PNC tak terlibat .. maknanya program ini untuk STAFF PNC sahaja. Namun begitu , majlis ni agak luarbiasa sikit sebab staff kena bawa makanan sendiri mengikut department . Biasanya majlis raya pihak managment menyediakan makanan asas dan staff hanya membawa makanan tambahan sahaja seperti kuih raya , buah , kek dan sebagainya . Saya dengar ada deparment yang akan bawa nasi beriani , roti jala , nasi ayam dan macam-macam lagi . Saya tertanya gak , Pengurusan PNC sediakan menu apa pulak ? Saya sebenarnya tak tahu mengenai butiran program ni secara resmi dan detail . Saya dengar , hanya orang tertentu sahaja yang bermesyuarat menetapkan keputusan . Sebab tu lah ramai staff tak tahu .. Apa-apa pun , kita tunggu dan lihat . Mesti gempak punya ! Selamat Hari Raya .. anda pikirlah sendiri !

2 comments:

  1. wahh...
    staff je?
    kan student pun warga pnc gak...
    betul x ust?
    maybe management invite staff je sbb staff kena bawak makanan...
    tp student mane ade duit nak support makanan...so, x invite la...
    bijak sungguh management PNC ini..huhu.

    ReplyDelete
  2. saya sokong gak pendapat u tu.. mgkn juge pnc dah tak ada duit.sebb tu minta staff bawak mknan .. hah.hah

    ReplyDelete