Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Saturday 13 October 2012

PRUDENTIAL EXCLUSIVE DIARY 2013





PERCUMA DIARY 2013 ?? Saya nak bagi Prudential Exclusive Diary 2013 secara PERCUMA ! Boleh dapatkan daripada saya segera sementara stok masih ada .... PERCUMA apabila mendaftar / sign up terus dgn saya mana-mana akaun Perlindungan PruBSN Takaful - Perlindungan Remaja , Kanak-Kanak , Dewasa , Perlindungan Haji / Umrah, Perlindungan Ibu / Baby Dlm Rahim dll. Diary ini istimewa ?? sebab ada tandatangan saya sekali :)  Berminat, SMS 012-6398524 Us Rosmin.

No comments:

Post a Comment