Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Thursday 17 May 2012

Gambar-Gambar Semasa Melancong Di Bangkok

Saya sebagai agen Wealth Planner telah layak mengikuti insentif pelancongan Prudential.Alhamdulillah, di Prudential selain daripada komisen bulanan, bonus tahunan, ipad percuma, hadiah2 percuma ; saya telah dpt mengikuti pelancongan percuma. Lebih kurang 200 agen seluruh Malaysia telah bersama-sama mengikuti pelancongan ke Bangkok ini selama 3 hari 2 malam bermula pada 14 Mei 2012 sehingga 16 Mei 2012. Sesiapa yang berminat nak melancong percuma, boleh mendaftar jadi agen Prudential dengan saya secara Full Time atau Part Time. Menjadi agen satu kumpulan dengan saya di bawah AS-SAKINAH GROUP , Prudential Malaysia. Saya akan latih dan bimbing sehingga berjaya.Insyaallah. Dapatkan maklumat mengenai cara, syarat , faedah & bagaimana nak daftar jadi agen Prudential terus drp saya sekarang !


No comments:

Post a Comment