Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Wednesday 16 September 2009

Ucapan Selamat Hari Raya Aidil Fitri 2009

Alhamdulillah kita telah dapat menjalankan ibadah puasa di bulan Ramadhan Al-Mubarak . Semoga segala amalan yang dilakukan akan diterima oleh Allah sebagai semata-mata ibadah kepadaNya . Moga-moga tarbiyyah , didikan dan pengalaman di bulan puasa kali ini akan dapat menambah ilmu pengetahuan dan memperkasakan iman bahkan menjadi suatu momentum untuk menjadikan diri kita sebagai hamba Allah swt yang bertambah taat dan patuh kepada segala suruhanNya dan meninggalkan segala larangannya.

Di hari baik , bulan baik sempena hari raya ini , saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat hari Raya Aidil Fitri kepada semua pengunjung blog saya tak kira di mana berada ; samada staff dan student KPJIC , ex-student KPJIC , rakan-rakan di UKM ,ahli jamaah surau dan masjid , pengkritik-pengkritik , pemberi-pemberi komen dan semua sekali yang menjadikan blog Bro.Kutu-Ilmu sebagai tempat kunjungan setia .

Saya memohon maaf atas segala tulisan dan pandangan yang terdapat dalam blog ini yang mungkin tidak memuaskan hati dan mengguriskan hati para pengunjung sekelian . Ambillah mana yang baik dan abaikan mana-mana perkara yang dirasakan tidak sesuai .

Sekiranya ada kelapangan , dijemput datang rumah saya di hari yang mulia ini . Moga akan dapat menambahkan mahabbah dan mengeratkan silaturrahim di antara kita sebagai hamba Allah swt di atas muka bumi ini . Firman Allah swt " Sesungguhnya orang beriman itu adalah bersaudara . Maka , hendaklah kamu memperbaiki persaudaraan di antara kamu ... "

Hati-hati di jalan raya . Bak kata orang ; ikut rasa , binasa .Ikut hati , mati. Semoga semua selamat balik kampung dan berbahagia bersama keluarga dan sanak saudara . Selamat Hari Raya Aidi Fitri 2009 ...

No comments:

Post a Comment