Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Tuesday 23 June 2009

Sekitar Program Ceramah Bimbingan & Kaunseling Pada Hari Selasa , 23/6/2009


Ceramah anjuran Unit Bimbingan & Kaunseling , KPIJIC telah bermula jam 4.10 petang dan tamat kira-kira jam 5.10 petang di Auditoriun 2 KPJIC Nilai.Tajuk : " Pengurusan Diet & Kesihatan Diri Dari Aspek Fizikal & Psikologi " . Penceramah: Datin Hajjah Zakiah Sulaiman. Beliau berkelulusan Diploma In Nursing dan Ijazah Psikologi Kaunseling . Sekarang bertugas sebagai Kaunselor di UKM.

Ceramah pada kali ini telah dihoskan oleh pelajar-pelajar Diploma In Nursing G 34 . Ianya dipengerusikan oleh Saudari Nur Syazwani Mat Lazim dan Saudari Nor Zeila Chahed . Program kali ini dimulakan dengan bacaan doa oleh Saudara Mohd Nur Izzad Mohd Sukor dan seterusnya ceramah yang disampaikan oleh Yang Berbahagia Datin Hajjah Zakiah.

Saya mengucapkan ribuan terimakasih kepada semua pensyarah dan pelajar-pelajar , pelajar DIN G34 dan semua yang terlibat menyertai program ceramah ini .

Gambar-gambar sekitar ceramah :













No comments:

Post a Comment