Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Sunday 28 June 2009

Gambar-Gambar Terakhir Michael Jackson Sebelum Meninggal Dunia . Al-Fatihah ....







7 comments:

  1. betul ke Michael ni Islam hah ?

    ReplyDelete
  2. Michael Jackson telah memeluk Islam pada 21 November 2008 hasil dakwah daripada abangnya iaitu Jermaine Jackson. Abang Michael Jackson, Jermaine Jackson memeluk Islam pada tahun 1989. Sekembalinya Jermaine dari Mekah, hati Michael Jackson terbuka untuk memeluk Islam. Tanggal 21 November 2008 merupakan hari yang bersejarah bagi Michael Jackson kerana dia telah mengucapkan syahadah.

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ampunan ALLAH SWT.

    ReplyDelete
  4. Al fatihah..semoga roh MJ ditempatkan dikalangan orng2 mukmin..

    ReplyDelete
  5. MJ dah meninggal. Tok dan opah kita dah meninggal. Ayah saya dah meninggal. Saya ? Hanya tuhan yang tahu bila saya akan dijemputnya. Anda semua dah bersedia ka untuk mengadap tuhan yang satu ? Bekalan dah cukup ?
    semoga segala amalan di terima allah.

    ReplyDelete
  6. Saya berpuas hati dengan kenyataan abang Michael Jackson, Jermaine bahawa jenazah Michael akan dikebumikan secara Islam. Semoga Allah menerima jasad dan rohnya sebagai orang Islam yang bertaubat dan beriman.

    Cuma dengan kematiannya saya ingin mengingatkan umat Islam terutama wanita di negara ini yang suka sangat membuat pembedahan muka atau juga yang serupa dengannya supaya berhenti segera. Ingatlah selain mengubah ciptaan Allah, perbuatan itu mambawa kesan negatif kepada tubuh manusia. Lihatlah barah yang dihidapi Michael, lihatlah penderitaannya sebelum meninggal dunia.

    Hari ini wanita kita mudah terpengaruh dengan usaha merosakkan tubuh mereka. Apabila ulama menentang, mereka dakwah apa yang mereka buat itu halal, bukan botok dan bukan itu. Ingatlah apa namapun yang kita lakukan terhadap wajah kita dalam keadaan wajah kita sudah sempurna ciptaannya adalah merubah ciptaan Allah.

    Hal ini tentu tidak sama dengan mereka yang cacat sebab kemalangan. Mereka boleh buat pembedahan untuk memulihkan kecerderaan itu.

    ReplyDelete
  7. aku setuju beno tu .... psl dunia , sanggup buat ape saje. Rasa mcm diri tu kebal. Tak boleh mati gamaknye..

    ReplyDelete