Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Friday 17 October 2008

STUDENT PNC G 32 BERAYA DI RUMAH SAYA CORAL HEIGHTS ,SEREMBAN






Pada hari Ahad 18 / 10/ 2008 lebih kurang jam 6 petang seramai 12 orang pelajar saya ngn 3 buah kereta dari G 32 PNC International College Of Nursing & Health Sciences , Nilai datang beraya ke rumah saya. Terimakasih saya ucapkan. Saya sempat menyediakan sedikit makanan seperti laksa , kuih raya , minuman dan sebaginya . Maaf jugalah saya pinta kerana tak ada makanan istimewa . Tak sempat nak buat. Bagitau nak datang pun dalam pukul 4 petang masa saya tengah shopping kat Tesco Seremban masa tu . Jadi , saya dan isteri saya buat apa yang patut je. Tahun depan datang lagi.ok. Bagi pelajar nak datang or sesape nak datang , silakan datang.Saya sentiasa mengalu-alukan .......

No comments:

Post a Comment