Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Tuesday 7 February 2012

Kos Pembedahan DiBayar Oleh Medical Card Prudential BSN Takaful, Bila Keluar Hospital Dapat Lagi Elaun-Elaun Tunai !



Cek ( 1 ) : Pelanggan saya ini telah buka Akaun Takaful Kehidupan Remaja berjumlah RM 150 setiap bulan sejak beberapa bulan lepas.Beliau telah membuat pembedahan di hospital panel PruBSN ; KPJ Kajang Specialist Hospital  . Alhamdulillah.. pembedahan telah dapat berjalan dengan lancar.Kos pembedahan dibayar oleh Medical Card Takaful Health2 Prudential BSN Takaful Bhd lebih kurang RM 18k . Selepas keluar hospital pelanggan saya dapat lagi duit elaun tunai bermalam di hospital & elaun tunai pembedahan berjumlah RM 2,750.00. Alhamdulillah.. pelanggan saya berpuashati dengan faedah-faedah yang dijanjikan oleh PruBSN Takaful Bhd :)



Cek ( 2 ) : Pelanggan saya ini juga telah buka Akaun Takaful Kehidupan Remaja berjumlah RM 150 setiap bulan sejak pada tahun lepas. Beliau adalah staff Institut Jantung Negara ( IJN ). Beliau telah membuat satu pembedahan di hospital panel PruBSN ; KPJ Ampang Puteri Specialist Hospital. Kos pembedahan dibayar oleh IJN berjumlah RM 13,600.Selepas keluar hospital pelanggan saya dapat claim duit elaun tunai bermalam di hospital & elaun tunai pembedahan berjumlah RM 1,750.00. Alhamdulillah.. pelanggan saya berpuashati dengan faedah-faedah yang dijanjikan oleh PruBSN Takaful Bhd :)

Alangkah baiknya.. apabila semua para remaja yang berumur 19-26 tahun mempunyai Akaun Takaful Kehidupan Remaja. Dengan menyimpan sekurang-kurang 10% daripada gaji bulanan @ RM 150 setiap bulan , sudah mempunyai JAMINAN perubatan hospital seumur hidup antara RM 500k - RM 2.5 juta, elaun tunai hospital , pembedahan , MC Mingguan , Faedah Hilang Upaya , kematian dll lagi. Dan yang paling syok sekali , duit tak hangus. Bila sampai sampai tempoh matang nanti dapat lagi Pulangan Tunai untuk persaraan , tunai haji/umrah, melancong dll. Dapatkan maklumat terperinci drp saya Us Rosmin Adam 012-6398524.

No comments:

Post a Comment