Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Sunday 26 July 2009

AGRO BIOTEC EXPO N.SEMBILAN 2009


Selepas balik dari kerja di KPJIC , Nilai pada hari Sabtu 25 Julai 2009 , saya dan keluarga telah pergi ke expo ini . Expo ini diadakan pada 23-28 Julai 2009 ,bertempat di Bekas Tapak Kem Tentera Paroi , Seremban .
Kebetulan hari kedatangan saya ini adalah hari lawatan VVIP . DYMM Yam Tuan Negeri Sembilan , Tuanku Mukhriz telah mencemar duli untuk datang melawat expo ini dengan diiringi YAB Menteri Besar N.Sembilan , DS Muhammad Bin Hassan serta pimpinan Kerajaan N.Sembilan.
Banyak pameran dan jualan yang disediakan dalam expo ini . Kebanyakannya adalah berkaitan dengan pertanian , perladangan , penternakan , industri asas tani dan banyak lagi . Saya melihat expo kali ini lebih besar daripada tahun lepas . Syabas Jabatan Pertanian N.Sembilan dan Kerajaan N.Sembilan D,K !!!!












DYMM Yam Tuan Besar N.Sembilan (baju putih ) dan YAB Menteri Besar N.Sembilan (baju purple )



No comments:

Post a Comment