Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Thursday 5 March 2009

Diploma In Nursing G 33 KPJIC : Exam LAN 1004 Pengajian Islam

Saya ingin mengambil perhatian untuk calon-calon yang akan mengambil exam subjek LAN 1004 Pengajian Islam di KPJIC untuk Diploma In Nursing ( DIN ) Kumpulan 33:

1.Sila serahkan 1 salinan Assignment Berkumpulan ( presentation ) dalam bentuk Power Point bagi setiap kumpulan yang telah selesai present ( 6 kumpulan ) . Ketua kumpulan dikehendaki menyerahkan assigment tersebut kepada saya sebelum 14/3/2009 ( sabtu ) jam 5 petang. Penyerahan mestilah melalui e-mail saya iaitu rosminns@gmail.com . Kegagalan menyerahkan assingment tersebut pada tarikh yang ditetapkan akan menyebabkan markah semua ahli kumpulan tersebut akan ditolak. Penyerahan terus kepada saya juga diterima , tetapi dalam bentuk soft-copy sahaja.

2.Sila serahkan 1 salinan Assignment Individu ( Autobiografi ) dalam bentuk soft copy atau melalui e-mail 1 minggu sebelum posting ( tarikh akan diberitahu ).

3.Saya akan membuat "revision" sebagai persediaan untuk Formative Exam LAN 1004 Pengajian Islam. Di mana saya cuma akan publishkan melalui blog saya pada Ahad 8/3/2009 dari jam 9 am - 9 pm. ( untuk tempoh 12 jam sahaja ). Selepas itu maklumat ini akan dipadamkan. Oleh itu ,semua calon yang akan mengambil subjek ini DINASIHATKAN mengakses blog saya pada tempoh tersebut untuk mengelak kekeliruan untuk menghadapi exam ini nanti.

Peringatan ! Setiap pelajar dikehendaki menyebarkan maklumat ini kepada pelajar-pelajar yang lain.

Selamat Bercuti & Enjoy Your Self ... Moga selamat kembali ke KPJIC - Rosmin Adam

4 comments:

  1. THANK YOU USTAZ.... U REALLY CARE ABOUT US...WE LOVE YOU...HOPE ALLAH BLESS U...

    ReplyDelete
  2. THANK YOU SO MUCH USTAZ...

    ReplyDelete
  3. thank you ustaz....

    ReplyDelete
  4. salam ustaz...
    sye wakil g2 untuk presentation haritu..juz nk inform sye da submit assignment sye ke email ustaz.

    ReplyDelete