Selamat Datang kepada pengunjung budiman ke blog SYIFA AS SAKINAH C&S. Terimakasih .. Sertai segera Insurans Kesihatan Prudential BSN Takaful , Skim Pelaburan Ahli KWSP & Khidmat Kaunseling serta Pengubatan Islam. Buat appoinment & berbicang segera terus dgn saya. .

Friday 24 October 2008

Majlis Fatwa haramkan perlakuan 'pengkid'

KOTA BHARU: Majlis Fatwa Kebangsaan semalam memutuskan perlakuan 'pengkid' atau wanita yang menampilkan diri menyamai lelaki, sama ada dari segi pergaulan, tingkah laku atau berpakaian, haram dan dilarang sama sekali. ....... baca seterusnya klik : http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Friday/BeritaUtama/20081023230539/Article/index_html

16 comments:

  1. Dengan pengharaman ini eloklah pelajar PNC yang masih pengkid bertaubat dan kembali kepangkal jalan.

    ReplyDelete
  2. Ye ke....

    Ramai ke....

    Ada selori????

    ReplyDelete
  3. Tak tau lah aku.mgkin lebih mgkin kurang selori..

    ReplyDelete
  4. Adakah pengkid itu sama dengan lesbian???
    Ada kalangan student PNC ni lesbian, sebab nampak kat luar jalan pelok2, kissing dekat fast-food, tu kat public...dalam bilik hostel tak tau la mcm mane...

    ReplyDelete
  5. PENGKID NGN LESBIAN ADA PRSAMAAN.SAMA DARI SEGI NFSU SEKS.MNAT SEKS HANYA KAT POMPUAN JE....PRBEZAAN PUN ADA JUGE.BEZA SEGI ZAHIR.PENGKID TUNJUK MCM LELAKI.NAK PAKAI MCM ORG LELAKI.SUKA MAIN FUTSAL.NAK ADA MISAI.MCM LELAK TU KALAU BOLEH.RAMBUT MESTI PENDEK.MCM TU LAH LEBIHKURANG. ORAAAAAAIT.....CAW.

    ReplyDelete
  6. Elok le diaorg jadi pengkid. Tidak payah balik ke pangkal jalan. Kubur masing-masing. Ustaz tak akan panas punye. Yang panas kubur pengkid tu aje. Kalau yg berangan nak jadi pengkid, ha jadilah sekarang.

    ReplyDelete
  7. Lagi satu kat dalam nursing ni, masa aku student nurse, ramai jugak kat hostel pnc, pompuan same pompuan berkasih sayang. Tapi diaorang tu tak nampak mcm pengkid. Agaknye diaorang ni lesbian la kut. Tidur pun nak skali. Mandi pun nak skali. Entah le byk xtvtnye lagi. Berkasih sayang mcm lelaki dan perempuan. Lepas tu kuat cemburu pulak mcm kengkawan lain nak curi girlfriend die. Dunia akhir zaman, agaknye.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. wat de fak, haram jadah btul korang ni.... selamba hadap je main ckap... ko ada bukti ke, ko pnh tgk ke dorg kis2 mulut.. kalu xpnh, xyh cakap la.. tambah dosa je...

    kalu stakat ko nmpak dorang cium pp je, x bkn point la.. kpd bdk2 yg haram jadah ni, selagi xd bukti jgn main ckap r... cmne plak ngn anak laki cium pp mak ngn ayah cium dahi anak pmpn, 2 sex luar tabii ke?? bodoh la korang kalu kata ya... mentang2 la dia main futsal utk ampng, pas2 xpnh tgk dia pkai bj kurung, selamba hadap je kate dia pengkid... cmne lak ngn laki jd tukang masak ngn tukang jahit?? cmne lak ngn doc laki O&G?? logik r derr....

    utk pengetahuan korang yg baru2 n yg dh lme kt kpj,, korang jgn nk dedah la kalu xde bukti... ko bgtau ko grup brape, meh sni aku list kn bdk grup ko yg tdo ngb laki len, g clubbing n minum arak.. jgn ingt aku xtau yg bdk2 kt kpjic xd yg baik, pling kurang pn minum arak, baik laki @ pmpn.. so phm2 la yek...

    ** uztaz, plzz delete entry kt ats ni... she's my mentor...

    ReplyDelete
  11. aku yg nampak....x payah ko nk cover. mmg ada pengkid, pondan katjohor satu, lesbian pun byk

    ReplyDelete
  12. jadah lu...kalu betul, ko g repot kt kpj HQ... biar dorang amk tindakan...dr lu memalu kan orang, tah betul ke x, lu dapat dosa kering je... kalu staff johor, peduli apa aku,, tp ko g la repot, ko tau, dpt dosa kalu senyap je.. dosa free....
    tp kalu sr apsh, sory der... lu ada bukti, lu g repot, xd bukti, jgn byk citer...
    kalu ada bukti, send kt aku...

    ReplyDelete
  13. Salam,

    Sis and Bro, dunia Melayu ISlam nie bukan besar sangat, Al Quran dan hadis kan panduan kita. Takut tau nak kata satu org tu berzina, sampaikan kalau saksi tu pernah tipu member dia sekupang (RM0.10) pun dah tak leh pakai. Inikan kita manusia akhir zaman. Ingat mengingati tu dasar kita marilah solat subuh macam solat jumaat maka berkat lah hidup dan takut lah iblis syaitan dan musuh Islam. marilah menjadi Umat Islam kasih kepada jiran nya, kita tak leh hukum tapi kita ada akal. ader 1001 cara nak cakap orang salah tapi napa kita nak guna cara lempang muka dia, baik kah saya atau anda. renung renungkan insyallah.

    ReplyDelete
  14. aku nk mengaku kat sini. aku mmg lesbian. sedap drpd main ngan jantan. aku student kat kpjic gakkk.

    ReplyDelete
  15. ko less,, tp ko pn main ngn jantan ke??
    heheheh roger aku, aku nk try power ko cmne???
    grup brape?? byk yg less ni g26 g27....

    ReplyDelete
  16. Aku less, tolong la fuck aku.........kat kantin pun x pe.......biar semua org nmpk......call aku

    ReplyDelete